Obogatitvene dejavnosti izvaja vsaka strokovna delavka v svojem matičnem oddelku.
DEJAVNOST | CILJ | IZVAJALCI |
MINUTKE ZA PETJE | Spodbujanje veselje do petja. Negovanje, spodbujanje in razvijanje čutnega doživljanja ob poslušanju različnih zvrsti glasbe. | Sabina Mihalič |
1001 PLES- GIBALNE, PLESNE IN RAJALNE IGRE | Doživljanje, spoznavanje in uživanje v umetnosti, Spoznavanje posameznih umetniških zvrsti | Franja Šteharnik Brec |
GLASBENA URICA | Doživljanje, spoznavanje in uživanje v umetnosti (glasbenih dejavnosti) | Maja Lužnik |
BRALNI KOTIČEK S PIKIJEM | Otrok spoznava knjigo kot vir informacij in ob njej doživlja ugodje | Simona Knapp |
HOJ, HOJ, SI ZAPOJ | Doživljanje, spoznavanje in uživanje v umetnosti (glasbenih dejavnosti) | Alenka Nerad Rožej |
Z GIBANJEM DO ZDRAVJA | Sproščeno izvajanje naravnih oblik gibanja. Usvajanje osnovnih gibalnih konceptov | Mojca Janšek |
PLEŠEMO RADI | Pleše in razlikuje oblikovne prvine različnih mirovanj in gibanja na mestu v različnih talnih in prostorskih vzorcev, v različnem tempu, ritmu in stopnjah napetosti ter sestavlja prvine v manjše in večje plesne celote, pleše sam, v paru ali skupini | Katja Simonič |
POIZKUSI IZ NARAVOSLOVJA | Otrok skozi aktivno sodelovanje spoznava različne naravoslovne eksperimente ter jih samostojno izvaja | Ana Marija Meh |
PLESNE URICE | Doživljanje, spoznavanje in uživanje v umetnosti, Spoznavanje posameznih umetniških zvrsti | Erika Fužir |
BRALNE MINUTKE | Otrok spoznava knjigo kot vir informacij in ob njej doživlja ugodje | Špela Senica |
IGRE Z LUTKO | Otrok ob poslušanje, pripovedovanju in lutkovni predstavi pravljic ter drugih literarnih del razvija zmožnost domišljijske rabe jezika; s književno osebo se identificira ter doživlja književno dogajanje. | Ivanka Franc |
VESELA GIBALNICA | Otrok razvija koordinacijo, ravnotežje, natančnost, gibljivost, vztrajnost, sproščeno izvaja naravne oblike gibanja ter spoznava in izvaja različne elementarne gibalne igre ter uživa in sodeluje pri pravljični jogi. | Tina Kovačič |
PEVSKI ZBOR MALO DRUGAČE | Otrok se uči: kako nastopati, kako se primerno obnašati, kako poslušati eden drugega (osnovni bonton) Otrok se uči pomena kretenj, ki jih izvaja vzgojiteljica, ki stoji pred njimi v času nastopanja Otrok pomaga sestaviti pesmico ali deklamacijo, ki opisuje gozdno igralnico. Otrok ob nastopanju uživa, se ima lepo in je ponosen nase. | Maja Pečovnik |
ŠPORTNO-GIBALNE MINUTKE | Sproščeno izvajanje naravnih oblik gibanja. Usvajanje osnovnih gibalnih konceptov | Tjaša Korbar |
SPOZNAVAM SVET PREKO ČUTIL | Razvijanje senzornih zaznav in senzomotorike | Jasna Gamze |
MOJE PRVE BESEDE | Spodbujanje verbalne in neverbalne komunikacije (govor, besedišče) | Aleksandra Jauk |
PREPEVANJE OB ZVOKIH KITARE | Doživljanje in spoznavanje komunikacije z glasbenih, sredstvi | Sonja Prevorčič |
PA ZAPOJMO ENO PO ANGLEŠKO (PESEM IN PLES) | Otroci se seznanijo z angleškim jezikom. Otroci poslušajo jezik. Otroci se učijo angleških besed in fraz preko pesmi in gibalne aktivnosti | Sonja Prevorčič |
ČUTNO POPOTOVANJE | Sprostitev, umiritev, koncentracija, navajanje na dotike, navezovanje stikov, poslušanje, opazovanje | Sonja Prevorčič |
PIKI PRAVI | Spodbujanje pozornosti, koncentracijo, in sposobnost sledenja navodilom. | Erika Mori |
ČAROBNA ČRTA | Razvijanje orientacije, ravnotežja, koordinacije | Erika Mori |
CICIBAN POJE | Otrok uživa ob prepevanju. Doživlja zabavo ob druženju z vrstniki iz drugih skupin, Se glasbeno ustvarjalno izraža, poje in igra, Razvija elementarni glasbeni posluh (ritmični in melodični) Besedilo pesmi spremlja z gibanjem. Spoznava otroške ljudske in umetne pesmi. | Petra Bavče |
CICIMATIK | Doživljanje matematike kot prijetne izkušnje | Petra Bavče |
TEHNIKE UMIRJANJA Z ZVEZDICO ZASPANKO | Spodbujanje otrok k umiritvi in zaznavanju lastnega telesa | Kaja Hovnik |
S ČUTILI RAZISKUJEM SVET – SENZOMOTORIKA | S pomočjo izostritve kot so vid, sluh ali tip stimulirati kinestetično zaznavanje posameznih delov telesa in s tem spodbujati naprednejši motorični razvoj. | Polona Kevp |
KLEPETAMO Z GINKOM | Spodbujanje razvoja govora. | Nina Iršič |
GIBALNE IGRE | Razvijanje koordinacije oz. skladnosti gibanja, moči, natančnosti, hitrosti, gibljivosti, vztrajnosti. Sproščeno izvajanje naravnih oblik gibanja ter spoznavanje in usvajanje različnih gibalnih in elementarnih iger. | Dragica Bonić |
MALI USTVARJALEC | Ustvarjanje v gozdu z naravnim materialom. | Laura Šumah |